Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media
Ogłoszenie numer: 9870055, z dnia 2025-05-13
Klient portalu Praca.pl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów.
- Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów.
- Planowanie i realizacja kampanii marketingowych.
- Moderowanie komentarzy i interakcja z użytkownikami.
- Poszukiwanie nowych możliwości rynkowych i budowanie relacji biznesowych.
Wymagania
- Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
- Umiejętność pracy samodzielnej i organizacji czasu.
- Kreatywność, poczucie estetyki i znajomość aktualnych trendów.
- Wysoka kultura osobista i zaangażowanie.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie i możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
- Dużą swobodę w działaniu i przestrzeń na kreatywne pomysły.
- Wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista ds. Social Media i Marketingu
Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy. Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne. Monitorować i analizować trendy rynkowe. Budować...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz...
Specjalista do spraw mediów interaktywnych
utworzenie 72 tekstów w języku rosyjskim do mediów interaktywnych dla reprezentowania film i marek w mediach społecznościowych; utworzenie 36 mailingów, co miesiąc...
Najnowsze komentarze