Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Umów i Ewidencji Nieruchomości
- Tworzenie projektów umów, aneksów oraz prowadzenie korespondencji w zakresie obrotu nieruchomościami (najem, dzierżawa, kupno, sprzedaż).
- Odpowiedzialność za skuteczną koordynację procesu odzyskiwania należności (windykacja) od najemców.
- Systematyczne prowadzenie rejestru umów oraz elektronicznej bazy danych nieruchomości pod zarządem pracodawcy.
- Aktualizowanie niezbędnych informacji w systemach, w tym wprowadzanie danych do elektronicznych książek obiektów budowlanych.
- Zapewnienie płynnej komunikacji i współpracy z pozostałymi działami w kwestiach związanych z nieruchomościami.
- Opracowywanie zestawień i raportów dla zarządu z zakresu gospodarki nieruchomościami.
- Wymagane wykształcenie min. średnie; preferowane wyższe (Administracja, Finanse, Ekonomia).
- Praktyczna orientacja w zagadnieniach związanych z gospodarką nieruchomościami i procedurami administracyjnymi.
- Wysoce rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole.
- Niezawodność i rzetelność w dotrzymywaniu terminów i realizacji obowiązków.
- Dowiedziona zdolność do analizy problemów i proponowania efektywnych rozwiązań.
- Sprawna obsługa narzędzi biurowych MS Office.
- Aktywne prawo jazdy kat. B.
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w prowadzeniu firmowych profili w mediach społecznościowych.
- Gwarancja zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
- Konkurencyjny system wynagradzania.
- Benefity pozapłacowe w postaci nagród jubileuszowych.
- Szansa na rozwój kompetencji w strategicznym obszarze zarządzania majątkiem trwałym.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Pracownik administracyjno - biurowy
Praca na komputerze, układanie grafiku, układanie grfiku zajęć, obsługa klienta. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie...
Inspektor w referacie oświaty
Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń pracowników jednostek oświatowych z terenu gminy Kazimierz Biskupi.Obliczanie wynagrodzeń nauczycieli i innych...
Pracownik Administracyjny
Opis stanowiska: 1. Obsługa sekretariatu i korespondencji Odbieranie, rejestrowanie i przekazywanie telefonów, maili i korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i...

Najnowsze komentarze