Praca: Specjalista
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca jednozmianowa przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, na II piętrze. Budynek nie posiada barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Zakres zadań
- Sporządza dokumenty związane z nawiązaniem, zmianą lub rozwiązaniem stosunku pracy pracowników Policji zatrudnionych na stanowiskach KSC w KMP w Poznaniu,
- Prowadzi akta osobowe pracowników Policji zatrudnionych na stanowiskach KSC w KMP w Poznaniu,
- Prowadzi książki etatowe pracowników Policji zatrudnionych na stanowiskach KSC w KMP w Poznaniu,
- Wprowadza dane pracowników Policji zatrudnionych na stanowiskach KSC KMP w Poznaniu do systemu SWOP,
- Prowadzi dokumentację związaną z naborami na wolne stanowiska w KSC oraz bierze udział w Komisji ds. Naboru,
- Bierze udział w pracach związanych z przeprowadzaniem wartościowania stanowisk pracy w KSC,
- Sporządza dokumenty związane z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych,
- Sporządza sprawozdania, meldunki, zestawienia i analizy dotyczące stanu etatowego i osobowego stanowisk pracowniczych w KSC.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej, kodeksu pracy i ustawy o pracownikach urzędów państwowych
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Starszy specjalista
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka,...
Weryfikator
analiza i weryfikacja działek gruntowychpod kątem możliwości realizacji inwestycji OZE, ocena zgodności działek z wytycznymi (powierzchnia, lokalizacja, przeznaczenie w PZP,...
Specjalista
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka,...
Najnowsze komentarze