Praca: Stanowisko ds. zamówień publicznych w wydziale zamówień publicznych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe,- doświadczenie zawodowe z zakresu zamówień publicznych- znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych (przepisy prawne regulujące problematykę zamówień publicznych), o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie informacji niejawnych,- obywatelstwo polskie,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:- wykształcenie: wyższe prawnicze i/lub studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych,- co najmniej roczny staż pracy i/lub doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi w administracji publicznej,- znajomość i umiejętność stosowania przepisów, ustaw i rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów związanych z realizacją zadań merytorycznych stanowiska,- umiejętność logicznego myślenia, pracy w zespole, wysławiania się i słuchania, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, kreatywność, sumienność, rzetelność, umiejętność dostosowywania się do zmieniającej sytuacji, sprawna organizacja przedsięwzięć,- umiejętność obsługi komputera (pakietu MS OFFICE, w tym Excel) i urządzeń biurowych oraz programów niezbędnych do wykonywania zadań.
Leszno
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 do 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia:
- wynagrodzenie zasadnicze w zależności od posiadanego doświadczenia zawodowego w zakresie zamówień publicznych- dodatek za wysługę lat (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Najnowsze komentarze