Praca: Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego i obrony
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: posiadanie minimum 2-letniego stażu pracy.Wymagania dodatkowe: posiadanie minimum 4-letniego stażu pracy, w tym minimum rocznego stażu pracy w administracji samorządowej lub rządowej.
Gostyń
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 840 do 7 400 PLN
Opis wynagrodzenia:
Wynagrodzenie zasadnicze brutto zgodne z kategorią zaszeregowania wynikającą z Regulaminu wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Gostyniu uzależnione od posiadanego doświadczenia, wykształcenia i kompetencji, dodatek za wysługę lat (5 - 20% wynagrodzenia zasadniczego) uzależniony od posiadanego stażu pracy.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu

Najnowsze komentarze