Praca: Starszy referent w Dziale Operacyjnym w Wydziale Organizacyjnym
Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.
- opracowywanie zleconych projektów zarządzeń, pełnomocnictw i upoważnień,
- prowadzenie postępowań odwoławczych od rozstrzygnięć postępowań konkursowych przy współpracy komórek merytorycznych,
- udział w przygotowywaniu projektów zmian w umowach o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, porozumień oraz ugód ze świadczeniodawcami,
- przygotowywanie korespondencji, która z uwagi na jej wagę, decyzją Dyrektora Oddziału została przekazana do opracowania strategicznego, w tym przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi dotyczące funkcjonowania Oddziału, z wyłączeniem skarg dotyczących pracowników Oddziału,
- koordynowanie współpracy komórek organizacyjnych Oddziału z organami administracji rządowej, samorządu terytorialnego, samorządów zawodów medycznych, związków pracodawców oraz innych organizacji działających na rzecz ochrony zdrowia, z wyłączeniem zadań Zespołu Komunikacji Społecznej i Promocji,
- koordynacja spraw związanych z rozpatrywaniem petycji w Oddziale,
- koordynacja procesu udostępniania informacji publicznej,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie korespondencji przekazanej do koordynacji,
- współpraca z Wydziałem Prawnym w zakresie dotyczącym strategicznych obszarów funkcjonowania Oddziału,
- współpraca w zakresie kompetencji z odpowiednimi, ze względu na rodzaj wykonywanych zadań komórkami organizacyjnymi Oddziału i Centrali Funduszu,
- prowadzenie bieżącej korespondencji w zakresie działania Działu.
WYMAGANIA KONIECZNE
- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne.
- znajomość przepisów prawa w zakresie:
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r., poz. 146 ze zm.) oraz przepisów wydanych na podstawie jej art. 137 ust. 2,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r., poz. 572),
- biegła obsługa komputera, praca w MS WORD i EXCEL,
- umiejętność pracy z systemami informacji prawnej,
- umiejętność szybkiego wyszukiwania rozwiązań prawnych,
- umiejętność planowania i organizowania pracy,
- wykonywanie obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
- CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
- kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.
- pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- nagrodę jubileuszową za staż pracy
- dodatkowy urlop stażowy
- profesjonalny system szkoleń
- opiekę mentora/ pomoc opiekuna
- atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
- dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
- dofinansowanie karty sportowej
- ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
- inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
- pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika.
Najnowsze komentarze