Praca: Technik IT
- Bieżące wsparcie techniczne dla pracowników (helpdesk)
- Utrzymanie i serwisowanie sprzętu komputerowego, drukarek, skanerów, urządzeń mobilnych
- Zarządzanie kontami użytkowników w systemach
- Utrzymanie i monitorowanie pracy sieci lokalnej
- Wsparcie przy wdrażaniu nowych systemów i urządzeń IT w środowisku produkcyjnym
- Współpraca z działem utrzymania ruchu przy integracji systemów IT
- Wykształcenie techniczne
- Znajomość systemów Windows
- Znajomość pakietu Office oraz podstawowych zagadnień bezpieczeństwa IT
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
- Samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość systemów ERP
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Pracę w zgranym i wspierającym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego i nauki w praktyce
- Umowę o pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Dodatkowe benefity (karta multisport, ubezpieczenie grupowe)
Najnowsze komentarze