Praca: Agent obsługi pasażerskiej PRM
- Asystowanie pasażerom z ograniczoną mobilnością na różnych etapach podróży (kontrola bezpieczeństwa, kontrola paszportowa, boarding).
- Wsparcie i udzielanie informacji osobom starszym, niewidomym, niesłyszącym lub z innymi niepełnosprawnościami.
- Pomoc w przemieszczaniu się pasażerów pomiędzy różnymi punktami terminala.
- Wsparcie przy odbiorze bagażu.
- Dyspozycyjność i niekaralność (warunek konieczny).
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
- Znajomość języka polskiego na poziomie komunikatywnym.
- Wykształcenie min. średnie.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w zespole.
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne, odpowiedzialność, empatia, cierpliwość i odporność na stres.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Agent Obsługi Pasażerskiej
Zakres zadań: Udzielanie informacji pasażerom dotyczących topografii lotniska, funkcjonowania terminalu, usług dostępnych na jego terenie oraz procedur bezpieczeństwa,...

Najnowsze komentarze