Praca: Główny Specjalista
Liczba etatów: 2
Wykształcenie: wyższe
- administrowanie nieruchomościami Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
- bieżące monitorowanie i zapewnienie właściwego stanu technicznego i eksploatacji siedzib Urzędu
- opracowywanie zbiorczej listy potrzeb remontowych i inwestycyjnych Urzędu
- przygotowywanie i analiza oraz nadzór nad prawidłową realizacją umów związanych z funkcjonowaniem Urzędu oraz jego bieżącą obsługą, w szczególności opracowywanie projektów umów m.in. na realizację prac serwisowych, konserwacyjnych, naprawczych oraz zlecanie usuwania awarii w zakresie instalacji, systemów i urządzeń
- przygotowywanie planów rzeczowo – finansowych oraz zgłaszanie potrzeb do projektu budżetu w zakresie prowadzonych spraw tj. w szczególności dotyczących inwestycji i remontów, przeglądów budowlanych i gwarancyjnych oraz innych nakładów związanych z funkcjonowaniem obiektów Urzędu
- zlecanie oraz nadzór nad terminowym przeprowadzaniem przeglądów technicznych, wynikających z obowiązujących przepisów tj. m.in. ustawy Prawo Budowlane, dokumentacji powykonawczej oraz warunków gwarancji, w zakresie nieruchomości Urzędu oraz zlokalizowanych w nich instalacji oraz urządzeń
- bieżące monitorowanie systemu BMS (Building Managment System) w zakresie właściwego działania budynku tj. w szczególności sygnalizacji wykrywanych awarii i nieprawidłowości lub braku działania urządzeń
- współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu realizacji remontów i inwestycji, przygotowywanie dokumentacji, projektów umów, nadzorowanie pracy inwestora zastępczego oraz inspektorów nadzoru inwestorskiego, przeprowadzanie i uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych remontów i inwestycji wraz z rozliczaniem ich kosztów
- tworzenie planów zakupu Oddziału tj. w szczególności materiałów eksploatacyjnych, wyposażenia, zgłaszanie w tym zakresie potrzeb do projektu budżetu oraz dokonywanie zakupów i ich rozliczanie zgodnie z obowiązującymi procedurami
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej realizacji zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane w zakresie prowadzonych spraw w tym zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
- min. 4-letni staż pracy na stanowiskach w obszarze zarządzania/administrowania nieruchomościami
- umiejętność działania w systemach informatycznych
- umiejętność przygotowywania umów z podmiotami zewnętrznymi
- znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem obiektami
- znajomość zagadnień ustawy Prawo budowlane
- znajomość zagadnień ustawy Prawo zamówień publicznych
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu Ms Office, w tym Word i Excel
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analitycznego myślenia
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy pod presją czasu
- samodzielność
Nowoczesny budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnością. Praca przy komputerze, nadzór nad nieruchomościami na terenie miasta Poznania.
- możliwość rozwoju zawodowego
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista ds. inwestycji,remontów i administrowania
•opracowywanie planów zadań inwestycyjnych i remontowych, zgodnie z zapotrzebowaniem Zakładu,•zlecanie opracowania dokumentacji projektowej i kosztorysowej, jej...
Najnowsze komentarze