Praca: Specjalista ds. inwestycji,remontów i administrowania
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
preferowane kierunki techniczne, budownictwo, ew. prawo, administracja, wiedza i doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami i majątkiem organizacji (prowadzenie spraw w zakresie inwestycji i remontów, ewidencji majątku, koordynowanie i kontrolowanie usług dotyczących obsługi technicznej obiektów zgodnie z zawartymi umowami.
Śrem
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Główny Specjalista
Liczba etatów: 2 Wykształcenie: wyższe Zakres obowiązków: administrowanie nieruchomościami Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu bieżące...
Najnowsze komentarze