Praca: Sekreatrz miasta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
[Inne] : staż pracy - 4 lata na stanowisku urzędniczym w jednostkach określonych w art. 2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach albo w innych jednostkach sektora finansów publicznych w rozumieniu art. 9 ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych,
Wągrowiec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 12 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Asystent ds. biura i administracji
Opis stanowiska: kompleksowa obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zespołów w codziennych zadaniach, koordynacja przepływu korespondencji i dokumentów, przygotowywanie...
Specjalista ds. administracji biura
Opis stanowiska: organizacja pracy biura i prawidłowy obieg dokumentów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym przesyłek kurierskich, prowadzenie rejestru...
Asystent / Asystentka / Sekretarka
Najważniejsze obowiązki na oferowanym stanowisku: dbanie o prawidłowy obieg korespondencji i dokumentacji firmowej zarówno w formie papierowej jaki i elektronicznej,...

Najnowsze komentarze