Praca: Sekretarka/asystentka
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: obsługa komputera MS OFFICE
Uprawnienia: doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 1)
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Wymagania inne:
wykształcenie min. średnie maturalne
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 do 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia:
brutto
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły
Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie...
Inspektor
Warunki pracy praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych zadania wykonywane w siedzibie urzędu stałe godziny pracy (7.30-15.30)...
Sekretarka
Praca związana z w/w satnowiskiem Wymagania inne:
Najnowsze komentarze