Praca: Specjalista ds. e-commerce
Możliwość pracy z każdego miejsca w kraju
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
- monitorowanie i optymalizacja doświadczeń klientów (Customer Experience) w sklepie internetowym,
- analiza zachowań użytkowników (GA4, heatmapy, testy A/B, feedback klientów) i wdrażanie usprawnień w obszarze UX/UI,
- współpraca z działem marketingu przy realizacji kampanii online i offline (social media, newslettery, kampanie sezonowe),
- koordynacja działań z agencjami marketingowymi i domami mediowymi,
- tworzenie i optymalizacja treści pod kątem SEO, wsparcie działań SEM i kampanii digitalowych,
- udział w rozwoju nowych kategorii produktowych e-sklepu, benchmarkowanie konkurencji,
- przygotowywanie materiałów graficznych lub współpraca z grafikami,
- raportowanie wyników sprzedaży, ruchu i efektywności kampanii – praca na KPI (konwersja, ROI, LTV klienta).
- masz min. 2–3 lata doświadczenia w e-commerce (po stronie sklepu internetowego lub agencji),
- znasz narzędzia: Google Analytics 4, Google Ads, Meta Ads, CMS (np. Shopware), Baselinker,
- masz doświadczenie we współpracy z agencjami i prowadzeniu projektów marketingowych,
- znasz podstawy SEO i SEM, potrafisz analizować dane,
- jesteś samodzielny, odpowiedzialny i masz proaktywne podejście do realizowanych zadań,
- umiesz pracować w zespole, jesteś kreatywny i zorientowany na wyniki.
- doświadczenie w pracy z programami graficznymi.
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,
- możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach,
- kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych,
- możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista ds. E-commerce i Customer Experience
Monitorowanie i optymalizacja doświadczeń klientów w sklepie internetowym (Customer Experience). Analiza zachowań użytkowników (GA4, heatmapy, testy A/B, feedback) i...
Asystent w dziale E-commerce / Ekspert ds.social mediów
Wysoka kultura osobista i swobodne prowadzenie rozmów, Swoboda w działaniu w środowisku online i znajomość programów graficznych (np. AutoCAD, ArchiCAD, Photoshop, Canva czy...
Specjalista ds. strategii i polityki cenowej ecommerce branża pet food
Wykształcenie średnie branżowe, znajomość platform sprzedażowych i narzędzi analitycznych, Umiejętność pracy z narzędziami marketingowymi, znajomość j.angielskiego w...
Najnowsze komentarze