Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta z niemieckim
- Obsługa zapytań klientów przez telefon, chat i e-mail w języku niemieckim.
- Monitorowanie i dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM.
- Analizowanie problemów oraz oferowanie rozwiązań z wykorzystaniem dostępnych narzędzi.
- Współpraca zespołowa w celu ciągłego poprawiania doświadczeń klientów.
- Prezentowanie zaangażowania i ciepła w każdej interakcji, aby klienci czuli się ważni i zrozumieni.
- Wykorzystanie wiedzy technicznej w celu rozwiązywania problemów.
- Motywacja do rozwoju w obszarze obsługi klienta.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej C1 i angielskiego na poziomie B2.
- Zainteresowanie technologiami i znajomość narzędzi IT (preferowane).
- Umiejętności komunikacyjne, dokładność, skupienie na rozwiązaniach, adaptacyjność do nowych narzędzi.
- Pracę w renomowanej marce luksusowej z możliwością pracy zdalnej.
- Atrakcyjny pakiet socjalny, ubezpieczenie zdrowotne i na życie.
- Umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin z kompleksowym pakietem szkoleń.
- Możliwości ciągłego rozwoju i uczestnictwo w wydarzeniach team-buildingowych.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności,...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji...
Najnowsze komentarze