Praca: Pracownik obsługi klienta
Doświadczenie zawodowe: Min. 1 rok, mile widziane w bankowości, Doświadczenie w kompleksowej obsłudze klientów, Znajomość produktów i usług bankowych, Obsługa kasowa, Umiejętność pracy w zespole, otwartość na ludzi, Umiejętność stosowania technik i metod sprzedaży, pracy z klientami, Dokładność, sumienność i bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, Umiejętność organizacji pracy własnej i zarządzaniaczasem pracy, Czynne prawo jazdy Kat. B
Kościan
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia:
plus nagroda ustalana indywidualnie
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz...
Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Obsługa zgłoszeń klientów przez portal oraz e-mail. Rozwiązywanie spraw związanych z członkostwami. Rozpatrywanie reklamacji i udzielanie odpowiedzi na zapytania....

Najnowsze komentarze