Praca: Specjalista ds. rezerwacji i obsługi klienta
- obsługa systemów rezerwacyjnych operatorów morskich i kompleksowe zarządzanie rezerwacjami promowymi
- utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów
- współpraca z armatorami promowymi oraz doskonalenie procesów operacyjnych
- zapewnienie terminowego i precyzyjnego przepływu informacji oraz wsparcie w codziennych operacjach
- komunikatywna znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną rozmowę i zrozumienie dokumentów
- sprawna obsługa komputera i pakietu Microsoft Office
- elastyczność czasowa i odporność na stres
- systematyczność oraz umiejętność organizacji pracy w sposób efektywny
- zdolność budowania pozytywnych relacji z klientami i współpracownikami
- umiejętność analizowania informacji i ich terminowego przekazywania
- znajomość specyfiki rezerwacji promowych i doświadczenie w branży transportowo-logistycznej będzie dodatkowym atutem
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i stabilne wynagrodzenie
- udział w programach szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych wspierających rozwój zawodowy
- bogaty pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych i inne udogodnienia
- możliwość pracy zdalnej i elastyczne godziny pracy
- przyjazną atmosferę oraz współpracę z osobami zaangażowanymi w swoją pracę
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Opis i wymagania: Dołącz do zespołu obsługującego klientów koncernu energetycznego. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne...
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim
Opis stanowiska: Dołącz do zespołu CX (Customer Experience) obsługującego klientów koncernu energetycznego. Odbieranie połączeń i profesjonalne doradztwo w zakresie...
Najnowsze komentarze