Praca: Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim
- Dołącz do zespołu CX (Customer Experience) obsługującego klientów koncernu energetycznego.
- Odbieranie połączeń i profesjonalne doradztwo w zakresie prądu i gazu.
- Udzielanie wsparcia w sprawach m.in. faktur, taryf i reklamacji.
- Praca z nowoczesnymi rozwiązaniami cyfrowymi.
- Niezbędna biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1).
- Dobra znajomość obsługi komputera.
- Umiejętność skutecznej komunikacji i pracy w zespole.
- Dostępność do pracy w systemie zmianowym (08:00 – 18:00, pon-pt).
- Atrakcyjne wynagrodzenie: 7000 zł brutto + premie do 1800 zł brutto.
- Praca zdalna z zapewnionym sprzętem.
- Inwestycja w Twój rozwój: 6-tygodniowe szkolenie oraz realna ścieżka awansu (ponad 90% rekrutacji wewnętrznych).
- Zdrowie i Finanse: Opieka medyczna, Karta sportowa, dofinansowanie wypoczynku, Kafeteria Worksmile.
- Dodatkowe korzyści: Konsultacje z psychologiem, program poleceń (do 3000 zł).
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Pracownik obsługi klienta
Obsługa klientów, Oferowanie produktów i usług bankowych, Obsługa kasowa, Operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm, Kształtowanie pozytywnego...
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz...
Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Najnowsze komentarze